donderdag 7 december 2017

Horloge openmaken schroefdeksel

Gratis verzending vanaf €399! Tot - korting op topmerken. Profiteer direct en bestel nu online!


Zit de nieuwe batterij in het horloge ? Je kunt het horloge weer sluiten door het aparte dekseltje dicht te draaien, het drukdeksel tussen de beide duimen en. Met deze horloge bal kun je de achterplaat openmaken van horloges.

Probeer deze horlogemakers horloge bal zelf. Op het moment dat je horloge de juiste tijd niet meer aangeeft, is het tijd voor actie. Toen ik begon met het openmaken van horloges had ik binnen no-time een. Horloge rust op verend rubberen stempel.


Ik heb bij de Conrad een horloge -opensetje gezien. Maar ik heb meerdere horloges die gerepareerd moeten worden. Je weet nu hoe je een horloge openmaakt.


De volgende stap is het testen van de batterij. Je wilt namelijk zeker weten dat daar het probleem zit.

Grote keuze aan horloges. Nu bij OTTO online te bestellen! Bekijk snel onze uitgebreide collectie horloges. Bezorgd wanneer jij wilt!


Ik begreep dat ik voor schroefdeksels een Jaxa opener zou moeten aanschaffen maar naast. Erg handig apparaatje waarmee je zelf de kast van je horloge kunt openmaken om bijvoorbeeld zelf het batterijtje te vernieuwen. Het horloge was goedkoop maar had een schroefdeksel. Het was een imitatie merk- horloge. De getoonde horloges zijn van het Nederlandse horlogemerk Prisma.


Goed en veilig een horloge open en dicht maken. Een klassiek schroefdeksel of draaideksel. De achterkant is één plaat die één grote vijs is. In de rand zijn zes uitsparingen gemaakt waarin een speciale sleutel. Gemakkelijk gereedschap om geschroefde horloge achterdeksels te kunnen draaien.


Deze is doormiddel van een schroef te stellen in diverse breedte maten die passend te.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts