vrijdag 3 april 2015

Verlengstuk afvoer wasmachine

Gratis bezorgd en geplaatst op een gewenste bezorgdag. Direct uit eigen voorraad. Goedkoper kan haast niet! Ik ben een tijdje op zoek geweest naar een verlengstuk voor de afvoer van een vaatwasser. Check de voorraad van de bouwmarkt of bestel online!


Alle accessoires voor wasmachine vind je bij Praxis.

Van antislipmatten tot overgangsrubbers voor wasmachines. Het hele aanbod staat op praxis. Maak eenvoudig van afvoer een dubbele afvoer met dit Scanpart PVC y-stuk, zodat je bijvoorbeeld wasmachine en droger op één afvoer aan kunt sluiten. Zorg er met dit verlengstuk van de afvoerslan. Heb je een nieuwe wasmachine of vaatwasmachine aangeschaft?


Deze wasmachine afvoerslang dient voor de afvoer van water naar de was- of vaatwasmachine. Slang pomp afvoer voor wasmachine. Groot aanbod aan topmerken met laagsteprijsgarantie.


Verlengstuk bestel je in onze webshop.

Sla nu toe, gratis bezorgd! In diverse merken verkrijgbaar! Mooie producten op grote prijzen met gratis verzending! Coolblue: alles voor een glimlach. Het voordeel van de afvoerslang is dat er een bocht in zit, zodat deze eenvoudiger in de afvoer past en blijft staan.


Ik heb dus een wasmachine , en de afvoer daarvan (gootsteen) is ver weg. Hierdoor moet ik elke keer als ik wil gaan wassen de machine verslepen. Wasmachine afvoerslangen vind je bij Coolblue. Mijn plan viel een beetje in duigen dacht ik maar toen ging ik twijfelen toen ik zag dat de afvoer van waar de wasmachine eerst stond een diameter heeft van 4. Het aansluiten van de wasmachine is niet moeilijk.


Uitleg voor het bevestigen van trekschakelaar, waterslot, kraan en het aansluiten van de afvoer. Op zoek naar een wasmachineslang? Praxis heeft diverse wasmachineslangen die geschikt zijn voor jouw wasmachine. De Xavax-afvoerslang gebruik je om het water af te voeren vanuit je vaatwasser of wasmachine. Afvoer aansluiten: Verwijder de rubberen stop.


Draai de aansluiting vervolgens terug. Schuif de meegeleverde slangklem over het einde van de afvoerslang. Vandaag besteld is op zondag je wasmachine thuis bezorgd bij deze winkels.


Bestel de nieuwste wasmachines bij OTTO.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts